Tisdag är ännu en kall dag...

God morgon på er!

Idag tackar jag gudarna för att det i alla fall är ljust ute när man går till jobbet. Ljuset är nog det som håller mig vaken. Någon som har ett par tändstickor att låna ut kanske?

Timmy tjatar jämt om att jag är hemkär och att han vill att jag kommer hem till honom mera. Så igår packade jag min väska och åkte dit utan hans vetskap. En glad överraskning för honom!! :)

Men vägen dit var inte direkt någon dröm. Snön yrade, det va SVINKALLT och blåste!! Bussen halkade nästan fram och vid vägkanten stod en lastbil med varningsblinkers... Det kändes som December igen.. Ush!!

Men bara för att jag längtar så mycket till sommaren så säger jag med denna bild, våga vägra snö och vinter!!

0 Kommentarer till "Tisdag är ännu en kall dag..."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!