Tisdag 5/3 - 3 dagar kvar!!

God morgon på er! Sovit gott?

Som ni ser i titeln så har nedräkningen börjat! På fredag beger vi oss ut på vattnet för att dansa så att hela Östersjön svajar! Längtar så väldigt mycket...

Men först har vi några arbetsdagar, studier och en halv skoldag att avverka. Vi börjar denna dag med en kopp te som vanligt och en kall resa till jobbet, jag är verkligen segast på tisdagar och den dagen är jag utan vila på jobbet.. :( typiskt!

Men men what to do? Nu gör vi det bästa av den här dagen! För övrigt känner jag mig som en uppblåst ballong i ansiktet, men fortsätter med min lilla nässpraykur och vila från träningen!

0 Kommentarer till "Tisdag 5/3 - 3 dagar kvar!!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!