Time for school

Hallå på er!

Vilken härlig morgon va? :D
Vaknade när Timmy gick upp i morse och kunde sedan inte somna om trots min en timme längre sovmorgon. Istället gick jag till slut upp och tog en lugn morgon med lite trevlig rix fm i högtalarna.
Allt som inte innebär att gå upp kl 5 och stressa iväg till bussen är just nu en skön morgon för mig!

Kändes lite lustigt i morse när jag pillade i mig alla piller.. Sinova, D-vitamin, C-vitamin, omeprazol och P-piller. Härlig blandning i olika färger! ;D

Jag är i alla fall påväg till skolan där vi ska ha en föreläsning och ett seminarie idag, ganska simpelt! :)

Ha en bra dag!

https://cdn3.cdnme.se/374316/6-3/pic_5142df8eddf2b344c33aae93.jpg" class="image">

0 Kommentarer till "Time for school"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!