Söndagsäventyr

God morgon!!

Vilken mysig dag det blev igår!! Först en stor och ordentlig mysig frukost framför filmen "Gnomeo och Julia". Tydligen har jag fått alla Cmore kanalerna och fastnade på deras barnkanal! :P

Sedan gjorde vi oss i ordning för att åka till stora staden. Där gick vi i lite affärer och åt sedan lyxlunch på restaurang Gyllene måsen! ;) Köpte en stor godispåse och gick till Rigoletto. Vi hade bestämt oss för att titta på OZ. Timmy tyckte dock att jag var konstig som inte hade sett den riktiga barnfilmen än! :P

När bion var slut så åkte vi hem till mig, lagom till earth hour, tände ljus i hela lägenheten och la ut en filt på golvet. Där hade vi picknick med rostbiff och potatissallad.

Resten av kvällen spenderade vi mysandes i soffan framför film ❤

Idag däremot, är vi ute på äventyr! Först ska vi hämta bil hos pappa på landet, sen hämta säng hos Timmy, lämna säng hos Timmys mamma och fira honom med hans familj och släkt, hämta annan säng hos Timmys mamma, köra hem till Timmy och ställa in sängen! Mycket fix :) men eftersom vi var så tidiga så tar vi först en snabb visit hemma hos min mamma :)

0 Kommentarer till "Söndagsäventyr"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!