Soffhäng, snytpapper och te

Åkte hem efter jobbet och la mig direkt på soffan för att kurera. Sov en liten stund, såg till att använda massor av saltvattenspray i näsan för att få fria bihålor och gjorde ört-te med pepparmintsmak.

Men det blev ändå mycket studerande gjort! Läste ut kapitlet i andra boken för denna vecka, sedan påbörjade jag nästa som jag redan läst 1 av 2 kapitel på ca 25 sidor! Riktigt bra flyt!!

Dessutom har jag faktiskt hunnit färga håret, duscha och smörjt in mig med brun-utan-sol-lotion.
Hårfärgen är en liten tendens mörkare än min naturliga hårfärg som faktiskt hade tittar fram efter kanske lite mer än ett halvårs vila från hårfärg, men tyckte det va dags med lite ny färglyster! ;)

Dags att sova!! God natt!

0 Kommentarer till "Soffhäng, snytpapper och te"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!