Snart redo för MB!!

Hallå där!! 

Är hemma och gör mig i ordning för Monday Bar och lyssnar på för härlig hardcore!! Jag är så jäkla taggad för ikväll att det inte är sant!! Hela den här våren är full av sådana här events och jag har mycket att se fram emot!! Om det är det här man lever för så är det de! ;) Utan dessa event och kryssningar, vad skulle jag då se fram emot?? Vistt har jag lagt ut en massa tusenlappar på det men det är värt varenda litet skruttet öre vill jag lova!!

Trance, Hardstyle, Hardcore - I'm in love!! ♥

Och min blogg heter ju faktiskt samma sak som det står på min ena tatuering - Music brings me to life!! 

Det lutar åt att detta blir min outfit för ikväll, dock har jag inte fixat håret ännu! :) 

 

Förresten!! Var på gymmet och tränade en snabbis och gjorde 100 burpees för 3e gången och ser redan resultat!! :D Hejja mig!

 

0 Kommentarer till "Snart redo för MB!!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!