Skärtorsdagen = halvdag!

God morgon!!

Idag känns som en riktigt bra dag!! Vi välkomnar våren på mitt jobb med att idag börja åka till biblioteket!! Kommer ni ihåg att jag gjorde det förra året? Jag tar med mig två barn och åker buss till Ekerö centrum där vi går på biblioteket, leker lite, väljer böcker och åker sedan hem med bussen igen! Barnen älskar det och jag tycker det är supermysigt!!

Sedan kommer jag att sluta redan klockan 12.30 idag!! Då åker jag till gymmet, handlar lite smink, åker hem och gör mig i ordning för att sedan bege mig till Fia, för ikväll är det MONDAY BAR på münchenbruggeriet!!! ❤

Längtar längtar längtar!! Hoppas ni får en lika bra dag som jag kommer att ha!!

0 Kommentarer till "Skärtorsdagen = halvdag!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!