Påskafton

Jag och Timmy åkte ju till min mormor och morfar på påskmiddag igår. Det började med sill, potatis, ägg, lax och köttbullar till förrätt, stek, potatisgratäng och gräddsås till varmrätt och någon liten päronpaj med grädde och i botten på pajen var det mandelmassa, mycket spännande att smaka och god var den!

Efter middagen åkte vi till Fia för att hämta lite grejer vi lämnat i torsdags. Sedan drog Timmy med mig hem till Johan. Vid halv 12 höll jag på att somna i soffan och vi båda åkte hem med smärtor i magen dessutom.. Somnade gott i alla fall!!

Fick dessutom mitt sista (tydligen är jag för gammal nu ;P) påskägg av mormor och morfar, lite godis och 200 kr, tack så mycket!!

0 Kommentarer till "Påskafton"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!