Mysigt i stickat

Skolan rullade på bra, förstår mig dock inte på föreläsaren/seminarieledaren vi har haft denna kurs. Hon är ju helt... Öh... Ovetandes om vad hon gör, kan aldrig svara på frågor och idag höll hon i en föreläsning som hon inte ens kan nånting om. Ja det är tur att vi har haft så mycket kurslitteratur och dessutom har varandra så att vi kan få saker gjorda!

Efter skolan åkte jag till stan för att lämna tillbaka ett par av shortsen som jag akut köpte förra fredagen innan kryssningen, då jag hade glömt mina favoriter hemma! Men kunde ju inte låta bli att ta mig en lång sväng i butiken och sedan därifrån med en vit stickad tröja i påsen istället! Börjar tänka mig vår och då blir denna tröja superfin under min skinnjacka!! :D Den jackan hänger där hemma så fint och väntar på liiite varmare grader!

Åkte sen hem till Timmy och ja... Klickade hem en belöning för att jag snart har klarat mig igenom den här kursen!! :D Så snart tittar dessa snygga skor ner på posten i Blackeberg! :D

Under kvällen har vi ätit fajitas, kollat på film och bara haft riktigt Fredagsmys.. ❤

God natt på er!

3 Kommentarer till "Mysigt i stickat"
Postat av: Hanna

Myigt :)

Svar: Mycket mysigt!
Emelie

URL: http://hannisnieett.blogg.se
Datum: 2013-03-16 / Klockan: 11:56:26
Postat av: Hanna

Du ser ubersöt ut! Hur kort är du? :)

Svar: Tack du! Jag är bara 152cm :D
Emelie

URL: http://hannisnieett.blogg.se
Datum: 2013-03-16 / Klockan: 11:57:03
Postat av: Hanna

Fan vad söööt! Älskar tjejer som är korta! :) så himla gulligt :3

Svar: Jo det är väldigt kort, :)
Emelie

URL: http://hannisnieett.blogg.se
Datum: 2013-03-16 / Klockan: 14:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!