Monsterträningspass!

Kom faktiskt iväg till gymmet till slut igår! Det behövdes lite tagga-till-musik, PWO och lite inspiration på crosstraining-pass.

Min tanke var att utmana mig själv på löpbandet med ett 30 minuters intervallpass. Men efter lite mer än halva så fick jag ett sjuhelvetes håll att jag var tvungen att kliva av och nästan vika mig på mitten... Bättre lycka nästa gång! Men av det lilla jag hann med så var jag redan då helt slut! Jag brukar inte köra intervaller, istället kör jag samma hastighet 8,5 igenom hela löpningen.

Efteråt testade jag ett "dagen pass" ifrån crossfit nordic tror jag de va. Bytte dock ut de pull-ups som skulle göras vid cirkelträningen till fällknivar. När jag gick till omklädningsrummet skakade hela min kropp!! Trodde inte att passet skulle vara så hårt som det va!

0 Kommentarer till "Monsterträningspass!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!