Min fredag

Glömde uppdatera igår så börja min lördag med att berätta om min fredag! :)

Till att börja med var det dags för skolan och ny kurs. Den handlar om specialpedagogik och är väldigt teoretisk... Vilket innebär många nya ord och begrepp så vi alla var väldigt frågande på föreläsningen men liiiite vettigare var man väl när man gick därifrån.

Vi slutade så pass tidigt som 14.30 så tog mig ett kvällspass på gymmet.
Många av mina vänner skulle iväg till Münchenbryggeriet på kvällen men inte jag inte. Jag åkte hem och satte näsan i studierna. Känns som om jag ligger lite efter samt att jag inte kommer kunna läsa nått nästa helg då det är MONDAY BAR!! Så ja, jag hade inget annat val kändes det som...

Det var min kväll det... Nu ska jag äta frukost och studera ett par timmar till innan jag ska iväg på ett BC pass!

0 Kommentarer till "Min fredag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!