Mar. 08, 2013

God morgon på er!

Solen skiner, jag har sovit 8 timmar i natt och allt är bara perfekt!!

Jag är påväg till skolan nu för en föreläsning och ett seminarium, sen kl 11.30 drar jag raka vägen till stan och släpper allt annat som har med jobb och plugg att göra! Gör några ärenden, möter upp mina vänner och äter lunch (tyvärr avskedslunch...) och sedan vidare till terminalen där dom andra väntar!! Ut på öppet vatten och bara dansa natten lång!!

Börja morgonen med den här låten så lovar jag er att ni blir på bra humör!!

(Kan bara länka via telefonen)

http://youtu.be/GhXGVOzlym4

0 Kommentarer till "Mar. 08, 2013"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!