Lördag

Jag skulle ju då ha tränat BC idag men eftersom jag va så jävla klantig och åkte åt fel håll med tunnelbanan så sket ju det sig!!! (Hur lyckas man!?!?)

Istället blev det löpning och jag gav mig inte förrän jag klarat 30 minuter. Men sen va jag helt slut, dags att träna upp den där konditionen igen.

Efter träningen åkte jag och Hjärtat till Kista för att äta mat och gå på bio. Vi såg "A good day to die hard" och den var lika härlig som vanligt!! Skön film!!

Vi tog även svängen förbi Johan innan vi åkte hem igen.

Imorgon väntar ännu en heldag med studier, har ca 260 sidor att läsa denna vecka - 40 avklarade 220 to go......... Yey!

0 Kommentarer till "Lördag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!