Lååång dag!

Minst sagt! Började i morse med att bussen var sen ut till Ekerö och att anslutningsbussen redan hade åkt. Så fick gå en bit och jag blev sen. Kastade mig, utan frukost i magen, in i personalrummet för IUP-samtal med en förälder.

Sen blev det påskaktivitet ute på gården med tipsrunda och fruktsallad. Barnen glada, pedagogerna glada! :P

Fick "jobba över" till 17 men det gjorde ju inget eftersom vi skulle ha föräldramöte och jag ändå skulle vara kvar.

Sex stycken aktiva och engagerade föräldrar dök upp och i två timmar (trots att vi hade sagt 1,5 timme vid inbjudan) diskuterade vi intressanta saker om vår verksamhet! Mycket positivt och härligt föräldramöte!! :)

Slängde mig hem (eller rättare sagt, fick skjuts av tant Sussi, min kollega som sitter som om hon nosar på vindrutan ;)) kokade te och plockade fram skorpor och marmelad (jag vet, massor av socker!!) och satte på... GREYS ANATOMY!! Och äntligen börjar dom komma fram till den biten som jag såg en sneakpeak av för ett par veckor sedan, men inte visste jag att USA va typ 5 avsnitt före oss!! :P

Men äntligen ska jag få sooova och imorgon väntar myspys på jobbet! :))

0 Kommentarer till "Lååång dag!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!