Ikea

God morgon!

Vill bara säga att jag verkligen älskar när klockan ringer 04.45... NOT! Hur kom jag på den dumma idén att alltid börja tidigt? Värdelöst måste jag säga...

Igår hade vi ganska få barn på vår avdelning och jag tror att vi får ungefär samma antal idag så ska se om jag kan få flörta lite med mina kollegor och åka till Ikea på förmiddagen, vi behöver nämligen nya lådor till avdelningen. Vet att min ena kollega (och som då även är min mamma) kommer troligen läsa min blogg här på morgonen så tänk på den tills du kommer till jobbet Tina! ;)

Annars är det 4 veckor sedan jag hade feber och än idag är jag lika snorig och hostig och rosslig som jag va då. Har försökt träna men då blir det sämre. Har försökt vila men då blir det sämre.. Va fan gör man när man inte blir av med skiten!?!?

Hoppas ni får en bra dag med mycket sol!!

0 Kommentarer till "Ikea"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!