Ett kaos till morgon

Imorse skulle min klocka ringa och väcka mig kl. 05.00. Jag vaknar till av att Timmys klocka ringer och jag börjar fundera varför jag ligger i sängen när hans klocka ringer... PANIK! Min buss skulle gå 18 minuter senare!! Jag fick kasta på min kläder, packa smink och borste i väskan och borsta tänderna medan Timmy slängde ihop min frukost med yoghurt, müsli, bär och en kopp te.

Frukosten fick jag äta på jobbet (som jag visserligen gör varje morgon) och sminka mig fick jag göra på bussen. Vilken härlig morgon!! Men hann det gjorde jag! ;)

Kaos säger jag bara....
0 Kommentarer till "Ett kaos till morgon"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!