En helt vanlig söndag

Hela helgen har jag tänkt att jag skulle studera men jag kan säga er att allt jag gjort är att läsa ett par sidor ur Salamancadeklarationen. MEN istället känns det som om jag fått massa annat gjort som jag har dragit på och att bara tagit det lugnt, spelat Playstation med Timmy, så jäkla skönt och behövligt!

Så idag vaknade vi vid 9, låg och drog oss i sängen till 10 kanske. Lagade till en riktigt god och ordentlig frukost med ägg, yoghurt, müsli, grönsaker och smörgåsar till Timmy. Sedan har vi spelat vårt Lego-spel hela dagen tills det var dags att gå och träna.

På gymmet blev det ett snabb-pass med ländrygg och mage (de enda ställena på min kropp där jag INTE har träningsvärk!!). Gick riktigt bra!

Nu tänker jag få mig ett par timmars skönhetssömn! God natt!

0 Kommentarer till "En helt vanlig söndag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!