Dag 2

God morgon!

Sovit gott? Jag somnade som en stock igår och vaknade rätt så utvilad trots bara 6 timmars sömn! Min kropp har väl börjat ställa in sin på det timantalet eftersom den sällan får mer...

Solen skiner idag också och man känner att våren är på väg! Den har en tung väg att gå men trots 7 minusgrader så värmer solen!

Efter jobbet idag är det träning som gäller och i och med de så fortsätter jag pt-utmaningen med 100 burpees 3 gånger i veckan. Det kommer bli tufft men det är väl bara att köra på!! :)

Det är även dag 2 utan sötsaker, än så länge går det bra = det har inte bjudits på något jag har behövt avstå och jag har inte varit i någon affär! :P

Hoppas ni får en bra dag i solskenet!!

0 Kommentarer till "Dag 2"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!