Besök på jobbet

Idag fick jag besök på jobbet... av Timmy! Han lämnade ju av bilen och hade med sig en liten present till mig! En blomma! Eller ja, en kaktus! ;) Jag har länge sagt att jag skulle vilja ha fler blommor hemma men att jag är så dålig på att ta hand om blommor att jag till och med dödar kaktusar så nu tyckte han att de va dags att testa. Så vi får väl se hur länge den lilla rackaren klarar sig! ;) 

Efter jobbet brassade jag iväg ut på munsö för att lämna bilen hos pappa och sedan ta bussen hem. Men först fick jag mig en liten stund i solskenet <3 Tänk vad de gör för själen!

 

0 Kommentarer till "Besök på jobbet"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!