Alla dagar är inte perfekta

Idag är en sån där dag då man bara känner att allt är skit rent ut sagt. det blir inte som man har tänkt sig, humöret är inte med och man stöter på hinder man inte räknat in med... Denna dag har varit så pass att jag inte kom iväg till gymmet i morse och inte kom hem förrän typ nu för att återuppta skrivandet på min tenta, som jag egentligen hade tänkt lägga typ hela dagen på... Men nu är jag i alla fall hemma så det är väl bara att sätta fart... Det jobbiga är att det känns som om jag har glömt hälften av allt jag har läst i studieböckerna... Suck...
0 Kommentarer till "Alla dagar är inte perfekta"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!