23/3-2013 <3

Idag har jag varit tillsammans med världens finaste pojkvän i 6 månader <3 Han är så omtänksam och bryr sig verkligen om mig. Jag älskar honom för den han är och han älskar mig för den jag är. Han står ut med mig när jag har dåliga dagar och han stöttar mig igenom mina tunga studiedagar. Han ger mig komplimanger som får mig att skina som en sol och han vill stolt visa upp mig som sin flickvän. 
 
Det finns inget bättre än att vara hans flickvän <3
 




















2 Kommentarer till "23/3-2013 <3"
Postat av: Tina

<3 <3 <3

Svar: :))
Emelie


Datum: 2013-03-23 / Klockan: 11:23:03
Postat av: Jenny

Gulliga ni är :) Snart sitter ni där och har varit tillsammans lika länge som jag och Johan och fortfarande lika kära <3<3<3

Svar: Ni är ju lika gulliga ni!! :D Ja tänk om! Och då har ju du och Johan 20 år på era ben ;)
Emelie

URL: http://www.bjornbrisens.wordpress.com
Datum: 2013-03-24 / Klockan: 13:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!