100 Burpees

Då har jag varit och tränat igen. Började med ett intervallpass på löpbandet - totalt 5 km och 300 kcal. 
Sedan satte jag igång med mina 100 burpees och denna gång testade jag att göra 20 burpees x5 med 3 minuters vila mellan. Den totala tiden blev 21 min 41 sek. 
 
Det är den totala tiden som ska blir bättre och bättre i och med att jag ska göra detta tre ggr i veckan. Dessutom tänkte jag att sista dagen jag gör detta så ska jag göra så många jag bara kan på raken! Spännande att se framstegen, om det nu blir några! ;) 
 


Eftersom jag inte får det att fungera med min externa hårddisk i Timmys dator och han inte är hemma och kan hjälpa mig så tar jag och tittar lite på tv istället, den ni! ;) 


0 Kommentarer till "100 Burpees"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!