Kväller

Tänkte att jag skulle lägga upp bilder på det jag faktiskt handlade till lägenheten igår. Sådana där småsaker som man kommer på att man behöver. 

Först har vi en toarullshållare (som egentligen är en hushållsrullshållare men som passade mycket bättre på golvet i mitt badrum!), en tandborsthållare, en hushållsrullshållare som jag faktiskt använder som detta också samt en liten duk till bordet i vardagsrummet. 

Köpte även träningslinnet, strumpor, sockor, läppsyl från Olive och saltvattenspray. 



Idag drog jag iväg till gymmet mitt på dagen och körde ännu ett styrkepass men ökade vikter så som nedan. Blev HELT slut så nu börjar det likna nått med vikterna för mig kan jag lova. När jag väl har hittat den perfekta balansen är det väl dags att byta ut schemat! ;) 




Efter träning hoppade Jeanette på min buss i Islandstorget och så åkte vi hem till mig och bara satt och prata som vi alltid gör i flera timmar och dessutom åt vi en riktig lyxmiddag med köttbullar och makaroner, haha! ;D

Åkte sedan med bussen hem till Timmy där jag har suttit och läst en text som känns HELT fel så jag fumlade igenom halva häftet. Det handlar om vad man ska tänka på när man arbetar målinriktat i skolan och hur man gör ett prov och bedömer eleverna därefter. MEN HALLÅ!?! Inte fan gör jag varken prov eller bedömer barnens förmågor på förskolan! Här ska lekas!! 

Så imorgon intar jag andra texter än den skittexten (som säkert är jättebra för dom som utbildar sig till lärare)... God natt!! :) 

0 Kommentarer till "Kväller"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!