Visning

Då har jag varit på visning i Beckomberg. Lägenheten i sig tyckte både jag och mamma var mysig och kändes större än 33 kvadrat, vilket nog berodde på att köket var en kokvrå, men en lagom sådan.

Vi båda stod och tänkte på hur man skulle kunna möblera och diskuterade målning på vägen hem.

Det som är så synd är att jag måste svara redan imorgon senast kl. 11.30. Detta innebär att jag inte hinner gå på någon mer visning innan svarstiden är slut. Väljer jag att tacka JA innebär detta att jag "binder" mig till svaret. Jag kan endast ångra mig en gång efter att ha svarat JA till en lägenhet, annars blir jag spärrad i 6 månader. Dessutom blir jag av med mina 5 år i bostadskön när jag väl väljer en lägenhet.. Suck..
Svårt val!!
0 Kommentarer till "Visning"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!