Visning i Hagsätra

När jag väl hade tagit mig ur sängen blev det jordgubbar och solning ute på gräsmattan innan det var dags att bege sig mot Hagsätra. Där skulle jag på visning av tre helrenoverade lägenheter (dock såg dem typ likadana ut). Men eftersom dem just stängt av påfarten till essingen så tog det otroligt mycke längre tid att åka dit än vad jag räknat med så missade dem två första lägenheterna. Men personalen som visade lägenheterna berättade att dem alla ser likadana ut, iaf just dem jag skulle titta på. Så jag tittade på den tredje och blev, ja, nästan kär. 
Så denna gång har jag tackat ja till lägenheterna och håller nu bara tummarna att dem ringer!! 

Dags att packa det sista och bege mig mot Blåsut för att hämta upp Tilda!! =D Det börjar närma sig avresa! ;)
 






 
 
1 Kommentarer till "Visning i Hagsätra"
Postat av: Filippa

Håller tummen för lägenheten då =)

Svar: Tack!! :D
Emelie


Datum: 2012-07-09 / Klockan: 16:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!