Visning

Efter jobbet åkte jag och mamma direkt till lägenhetsvisningen i Grimsta. Området här har jag ju ett lite mera hum om vad det är. Fastigheten låg ett stenkast ifrån Brommapojkarnas hemmaarena där i grimsta. Fasaden såg ut att behöva en hel del renovering, speciellt när den va placerad bredvid en nybyggd fastighet. 
Lägenheten i sig var under total renovering när vi kom dit. Vissa väggar var nymålade i vitt medan andra var täckta av spackel. Den var ljus, hade två balkonger - en åt varje håll, en klädkammare, stor hall och separat WC och dusch. Man fick gå runt och tänka sig hur det skulle se ut och det verkade bli en rätt fräsch lägenhet men eftersom den var så pass dyr och läget inte är det bästa, ganska långt till tunnelbanan.. Så tackade jag nej även till denna. 

Jag har börjat tänka att så länge jag inte hittar någon som jag känner "WOW, den vill jag ha", så kommer jag att bo kvar hos mamma och se hur det fungerar att studera och jobba 35 timmar samtidigt. Det kanske blir för mycket och då kommer ekonomin att sjunka ännu mer. Vill ju försöka att inte ta något studielån. 

Men första stoppet är ändå att få reda på om jag kommit in på skolan eller ej! =)

Efter visningen åkte vi hem. Jag packade snabbt ihop en liten picknickkorg och gick ner till kanalen. Där har jag nu legat i ca 1,5 timme och bara myst i solen. Så underbart!! 

Känner mig nu redo att strax bege mig till gymmet och köra ett intensivt kondition och styrkepass.


 
 
1 Kommentarer till "Visning"
Postat av: Filippa

Ett mycket bra och klokt beslut ;)

Svar: Men hittar jag nån som jag känner WOW då tar jag den ändå ;)
Emelie


Datum: 2012-07-04 / Klockan: 20:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!