Underbara måndag

Vilken härlig dag detta blev! Började med att jag plockade färska jordgubbar och smultron och lade på min yoghurt. MUMS! En riktigt somrig frukost! ;) 
Sen åt jag även frukost ute i solskenet, drack te, läste informationspapper inför skolstarten och läste en bok.
 
Sedan hörde Filip av sig till mig och ville ses. Efter att ha köpt flygbiljett drog jag mig till Sumpan och sedan promenerade vi längs med vattnet hela vägen in till stan. Vi hade som vanligt massor att prata om. 

Väl inne i stan var det dags för en sen lunch. Vi stannade på Jensens där tjejerna Sanna och Lina jobbar. Vi åt massa god mat, pratade fortfarande massor och även med dem små flickorna och avslutade lunchen med en sjukt smarrig glass! 

Efter det promenerade vi halvvägs tillbaka, till karlberg, och tog pendeln därifrån till Sumpan. Kände att det var riktigt skönt att röra på mig igen, inte tränat på över en vecka nu! Ångest.......

Sedan plockade jag upp Timmy och vi åkte hem till mig, Filip stannade för han skulle vidare på andra äventyr. 
Vi valde att utnyttja sommaren till MAX, så vi tände grillen och åt middag ute på altanen. 

Sjukt bra dag måste jag säga!! 

Nu blir det att krypa upp i soffan och kolla på tv innan det är dags för mig att sova. Imorgon ska jag packa väskan och åka ner till Halmstad. 
Trevlig kväll!! 











0 Kommentarer till "Underbara måndag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!