Träning i regnet

När vi kom hem från staden lagades det i ordning tacos som vi sedan åt tills det sprutade ut ur öronen på oss! Man blir ju så otroligt mätt av det när det är så gott att man inte kan sluta äta.
 
 
Men efteråt bestämde jag mig att jag två timmar senare skulle bege mig ut på en springtur. Ju närmare dessa timmar kom sitt slut, desto mer ångrade jag att jag sagt att jag skulle ut och springa.. MEN jag hade avstått ett glas vin till maten bara för att jag skulle träna, SÅ jag valde att peppa mig mot ett 'Nike Training-pass' istället. 

Jag drack jacken och letade fram vilket pass jag skulle köra, tog fram yoga-mattan och bytte om till träningskläder. När jag sedan klev ut på farstun såg jag... FAN det regnar ju!! Huvudet började snurra och jag undrade vad jag skulle göra nu då???!! Så jäkla typiskt! 

Till slut bestämde jag mig för att helt inte ge upp! Jag tog min yoga-matta och en handduk och gick ut till den planerade gräsplätten i alla fall och körde på i hela 45 minuter! Bra jobbat tycker jag och klappar mig själv på axeln! =)



(Bilden tagen av mamma från hennes FB)

Nu ligger jag i sängen, nyduschad, och känner mig matt i kroppen. Den känslan är värd lite regn medans man tränar! ;) Ska faktiskt försöka få med mamma på ett litet pass imorgon, gömda bakom ett par buskar ska det nog gå ska ni se! ;)

Förresten! I ett provrum på Lindex idag hittade jag en väldigt lustig sak, kolla in! ;)






Perfekt klädhängare! Då kommer man ju verkligen ihåg vad man skulle göra med kläderna! ;)

Jag tittade även på en blus med nitar på kragen idag. Den va väldigt fin och jag var nära att köpa den men den kostade lite mer än allt annat jag inhandlade idag och jag ville verkligen vara ekonomisk.. Ska fundera lite extra på den för den är ju väldigt fin... :)



Dags för mig att sova eller ja, titta lite på Gossip Girl eller Oth tänkte jag nog först göra! ;) 
God Natt!

1 Kommentarer till "Träning i regnet"
Postat av: Filippa

Hahahaha vilka fiffiga hängare i provrummet =) den där svarta med nitar var jättefin =) köp!!! =D de andra sakerna du köpt var oxå fint, men den där svarta fastnade jag för mest =P
Ha det gott, kram

Svar: aa jag är bra sugen asså.... vi får se efter helgen om jag får med den hem! ;D
Emelie


Datum: 2012-07-20 / Klockan: 22:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!