Tisdag

God morgon alla semesterfirare!
Arbetaren här är uppe med tuppen och börjar bli redo att fortsätta städa på jobbet. Så här sista veckan innan stängning är det alltid fokus på att städa avdelningarna och förbereda inför hösten.

Efter jobbet står jag i valet och kvalet om jag ska åka till Globen och köra ett BC-pass på SATS eller om jag ska åka till Skytteholmsparken där Må bra Solna kör ett BC-pass utomhus. Jag tycker ju att det hade varit roligt att träna utomhus med någon kompis men ingen utav mina kan... Typiskt..
Aja vi får se hur jag gör!

Nu är det dags att packa väskan och åka till jobbet! Ha en bra dag i solen allihopa!

Psst! 9 dagar kvar! ;)
1 Kommentarer till "Tisdag"
Postat av: Filippa

Här vi uppe med tuppen oxå fast vi hoppar över städningen, vi drar till Karlskär istället och njuter av sommaren som jag beställt ;D
jag röstar på ute-träningen =) dra med dig Tina ;) så har du sällskap!!
Ha det gött inne i dammolnet ;D

Svar: Jasså är det du som beställt sommaren en vecka för tidigt? ;) Det blev istället ingen träning alls, solen lockade mera! ;)
Emelie


Datum: 2012-07-03 / Klockan: 06:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!