Söndag

God morgon!! Blev en rätt så galen kväll igår till slut. Började med att vi åkte hem till Timmy äldsta syster Therese som fyllde år. Där var det uppdukat med tårta och bullar men jag var faktiskt inte sugen, dessutom hade vi precis ätit på Max. Så vi korkade upp vår dricka, jag hade med mig en blåbärslikör som jag köpte på Silja-båten för typ 25 kr senaste kryssningen, blandat med sprite vilket blev godare än vad jag tänkt mig! Vid 12-slaget drog vi oss mot staden och hamnade på en rockbar. Hmmm.. Inte riktigt min smak men lite då och då kom det gamla dängor som jag kände igen. Men tydligen så var det tråkigt där enligt alla som varit där förut, så vi vandrade visare till en irish pub med 800 ölsorter!! :O Där trallade vi omkring och fjantade oss, men vi hade riktigt roligt!! En mycket lyckad kväll med härliga människor!! Och när vi kom hem dit där vi sovit, så fanns där en Ferbi!! Kommer ni ihåg dom?? Nostalgitripp vill jag lova!! Kunde ju inte låta bli att leka med den! :P

0 Kommentarer till "Söndag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!