Sommarpresent

Nu så har jag tränat hårt! Började lite segt, jag själv kände mig inte pepp och dessutom hade vi en vikarie som kör ett gammalt BC-pass och ja, passet har ju blivit nååågot hårdare med tiden vill jag lova! ;)
Men efter halva passet började jag komma igång och även farten i passet, så till slut blev jag helt slut ändå!

Nu när jag kom hem passade jag på att ta kort på den sista presenten vi fått av en familj på jobbet. En tvål och en exklusiv (den känns så iaf :P) tvål. Luktade riktigt gott och mycket! 








Här är det nu dags att äta upp maten och gå till tvättstugan. Jag och mamsen har alldeles för många maskiner att tvätta idag...
 
0 Kommentarer till "Sommarpresent"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!