Sol vid kanalen?

Det blev Ingen träning alls idag! Istället packade jag ihop en flaska bubbelvatten och en låda med jordgubbar, vindruvor och vattenmelon. Jag tog med mig picknickfilten och en tidning och gick sedan ner till kanalen. Så jäkla skönt att njuta av den lilla sommaren vi har istället! 
Däremot så sköt jag upp träningen till imorgon, men såg sen att det ska bli lika bra väder då som idag.. Hur ska jag göra nu?! 
 
Nu sitter jag och väntar på Timmy som ska vara mitt middagssällskap i solen och senare ska jag iväg och träffa Ronnie. Passar verkligen på att njuta av solen!!
 
 
0 Kommentarer till "Sol vid kanalen?"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!