Slut på helgen

Redan dags för Juli, tiden går alldeles för fort!! 

Hela helgen har som sagt varit full av aktivitet. Fredagen med middag och avsked av kollegan. Igår blev det först en tur till vattnet för att titta på båtarna. Sen åkte vi till Drottningholm och tog en glasspaus på kajen. Vi fick bråka lite med ett par svanar som var väldigt sugna på våra glassar. Fan livsfarliga fåglar det där... 
Sedan vidare hem till Timmy där vi kollade Ice age 2 och 3 i förberedelse till 4an. Vi skulle ju ha sett denna igår kväll men vi insåg att tiden inte räckte till. Istället tittade vi runt lite på vad vännerna gjorde och det visade sig att Ronnie, som igår fyllde år, skulle ut på Garbo med ett gäng och fira. Så vi drog med oss Johan och Ante också och drog dit. 
Väl där hittade jag massor med människor jag kände igen, bland annat min gamla kollega Madde. Vi jobbade tillsammans på min förra arbetsplats. Hon kände tydligen en kompis till Ronnie. Världen är bra liten!
Dessutom var Fredrik också där. Flera MB-människor, vilket man inte är van vid att se på andra ställen än just MondayBar, kul!!

Kvällen blev riktigt lyckad och nykter, så jag körde bilen hem sen. Skönt! 
























Vaknade pigg och fräsch i morse trots utekvällen och redo för dagens äventyr. Började med att dra till Subways i stan för att äta frukost. Åt en så jäkla god sub med kalkon, skinka, bacon och smält ost, jäklar så gott!!
Sedan drog vi till SF Sergel för att titta på Ice age 4. Den höll absolut måttet med sina skämt och roliga scener!! Ice age är mina absoluta favoritfilmer!! ;)

Efteråt drog jag till Liljeholmen för att träna BC för Stefan. Det var ett tag sen så jag tyckte det var riktigt roligt! Öste på som tusan trots allt godis och snacks-chips i magen. Puh! Kändes väldigt tungt men jag klarade mig igenom hela utan att spy, haha!






Nu sitter jag här i morgonrocken och tar det bara lugnt, ska förflytta mig till soffan efter detta inlägg och titta på finalen, men det blir det sista jag gör denna helg! 

Over and out!
0 Kommentarer till "Slut på helgen"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!