På flygplatsen

Nu sitter jag här, incheckad och klar på terminal 4 på Arlanda. Flyger kommer ta mig till Ängelholm där mamma, mormor och morfar kommer och hämtar mig. Hemma hann jag med det mesta, hann även fixa en del nya låtar (bland annat min nya favorit i det tidigare inlägget) och hämta ut mitt paket från MM-sports. Jag smakade på blåbärsshakern och den va klart godkänd för 149kr. När jag kommer hem från Halmstad ska jag även smaka på päronspliten och Rage. Nu tänkte jag börja läsa en av böckerna jag lånade på biblioteket. Det är en ungdomsbok skriven av Christina Wahldén ( Fallen flicka) men hon har skrivit så bra böcker tidigare, bland annat "kort kjol" och "eskort", att jag ville fortsätta läsa hennes böcker! Hörs ikväll när jag är framme! :)

0 Kommentarer till "På flygplatsen"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!