Onsdag

Ush! Idag är ingen bra morgon, det mesta känns bara blä, inga kläder sitter bra, sminket blir fel, och helst av allt vill jag bara krypa ner under täcket igen... Enligt SMHI ska det vara strålande sol utanför mitt fönster just nu men jag ser bara gråa moln...

Aja jag ska i alla fall promenera till jobbet och hoppas att humöret på den här damen går upp lite. Om jag skyndar mig till jobbet kanske jag hinner städa lite med gott samvete innan solen tittar fram! Jag får väl tänka så! :P

I eftermiddag tar jag med mig mamma på ännu en visning. Denna gång är det en tvåa i Grimsta. Den är lite dyrare så tror dock inte att jag riktigt har råd med den, i alla fall inte om jag kommer in i skolan för då kommer jag få ut mindre pengar vid löning.

Psst! 8 dagar kvar! ;)
2 Kommentarer till "Onsdag"
Postat av: Filippa

Solen kommer lite senare...ca 10-11 tiden gissar jag på =) så du hinner städa MYCKET ;D ha en bra dag!! Kram


Datum: 2012-07-04 / Klockan: 07:57:19
Postat av: Filippa

eller så kommer solen i eftermiddag =P (vid närmare titt på SMHI)


Datum: 2012-07-04 / Klockan: 07:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!