Nedräkningen har börjat...

Till vad?? undrar ni säkert.
Jo det är nämligen så att det är 10 dagar kvar tills jag får veta ifall jag har blivit antagen till skolan i höst!! Iiih... Det börjar pirra lite smått i magen nu.
Det kan faktiskt vara så att jag går i skolan igen från och med i höst och tre år framåt! Dock på distans då, så ska försöka att jobba ca 35 timmar i veckan på 4 dagar.. Kommer bli tufft men förhoppningsvis klarar jag det!! =)

Vi håller tummarna!
1 Kommentarer till "Nedräkningen har börjat..."
Postat av: Filippa

Håller tummarna OCH tårna ;D

Svar: PIRRIGT!! :D
Emelie


Datum: 2012-07-02 / Klockan: 17:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!