Myskväll

Hade en riktig hemmamys-kväll igår! Fick sällskap av Timmy, Filip och Aron. Vi käkade först Tacos och drack gott. Sedan blev vi sugna på sällskapsspel och det slutade med att jag tog fram gamla hederliga playstation 2 och quiz-spelet Buzz.
Efter det letade vi fram det riktiga sällskapsspelet "Tyst i klassen". När vi inte riktigt förstod reglerna hittade vi på egna och hade riktigt roligt!

Sen blev natten lång och det slutade med att alla herrarna sov över. Alltid trevligt att vakna med sällskap.

Nu på morgonen har jag tvättstugan och nu är det dags för mig att gå dit.. Men vädret är ändå inte det bästa så gör inte mig nått! ;)
0 Kommentarer till "Myskväll"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!