Måndag!!

Fan så skönt med semester!!! Ligger i sängen, har precis ätit frukost, och bara drar mig. Väntar på att Jeanette ska vakna så vi kan sola lite! Dock så skiner inte solen på Ekerö just nu men säkert i stan! :P Vid 13.30 ska vi sedan på visning i Hagsätra i tre helrenoverade lägenheter, det lär vara fint där! :) Sedan blir det hem och packa det sista för inatt drar jag till Gotland!!! Det har förresten varit helt underbart att sova i min vanliga säng igen!! Min rygg är idag helt mörbultad, men det är så det blir när man får sova i en ordentlig säng! Skönt! :)

0 Kommentarer till "Måndag!! "

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!