Måndag

Goooood morgon!

Här vaknar vi med solen i ögonen och blå himmel = Jippi!!! Jag kanske får en liten chans att sola idag!! Så nu sitter jag bara och väntar på att solen ska titta fram på den lilla tomten här hemma, vilket är unge strax efter klockan 10, så jag kan gå ut och lägga mig och läsa en bok och äta frukost i solen eller nått!

Ungefär så kommer hela min dag se ut. Kommer även köpa mig en flygbiljett ner till Ängelholm där mamma hämtar mig och kör till Halmstad. Tråkigt nog verkar det som att det ska regna hela veckan i Halmstad men jag får väl hitta på nått annat än att sola och bada, vilket är otroligt typiskt! Jag är ju mest där för att just vila, sola och bada... Men men, man kan ju inte missa några dagar i Halmstad pga regn! ;)




 
 
 
 
 
0 Kommentarer till "Måndag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!