Måndag

Vilken seg dag! Jag gick upp i tid, kom iväg på en 33 minuters PW på 4,3 km och kände att nu blire fart på dagen. Trodde jag ja!
Åt frukost i soffan och där fastnade jag.. Efter 2-3 timmar tog jag mig iväg till bokhandeln och köpte mig en almanacka. Det är behövligt nu när jag ska jobba, plugga och träna, samt ha lite skoj i livet också. Mycket att hålla reda på!

Nu ska jag sätta eld i baken och göra mig i ordning det sista och bege mig till Minna. Sedan ska vi handla frukost till imorgon. Sen promenera iväg till Linn som ska bjuda på middag ikväll och vi tar med oss vinet! =)

Ha en trevlig kväll ni med!
0 Kommentarer till "Måndag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!