Måndag

Idag var det dags att gå tillbaka till vardagen. I morse kände jag hur lite man egentligen uppskattar vardagen och dess rutiner! Jag har under mina semesterveckor kommit helt ur banan med både träning och kost tex. Så idag var börjar på mitt "komma tillbaka". Jag startade med att promenera fram och tillbaka till jobbet.

När jag kom hem var jag sugen på att göra någon slags kycklinggryta eller dylikt. Till slut hittade jag ett enkelt recept på Currykyckling på Creme Fraishe, curry och röd paprika, väldigt enkelt, väldigt gott! Så nu känns det som om jag är påväg tillbaka! :)

Imorgon blir det att cykla till jobbet, de ni! ;)

1 Kommentarer till "Måndag"
Postat av: Filippa

Mmmmmm...ser gott ut =P

Svar: Det va det också, bara liiiite för mkt curry i ;)
Emelie


Datum: 2012-07-30 / Klockan: 22:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!