Lördag

God morgon! 

Idag är jag återigen uppe tidigt, bokade nämligen in mig på ett tvättpass till för att tvätta lite lakan. Solen lyste när jag gick iväg med tvätten så jag fick faktiskt en känsla av "YES! Jag hinner sola lite idag, va skönt!", men tji fick jag för solen hade gått i moln innan jag ens kommit i bikinin.. SÅ jäkla typiskt! Jag vill ju ha sol på min semester!!

Planerna har ändrats lite, skulle egentligen åkt till Halmstad imorgonbitti men istället tar jag flyget ner mån/tis och åker hem med mamma nästa helg. Då slipper jag en så hög bensinkostnad nu när syrran inte skulle åka med. 
 
Detta innebär att jag är fri imorgon och därför kan följa med på partaj i Uppsala ikväll! Pirrigt då jag bara känner en enda människa, men kan nog bli kul ändå! :) 

Nu ska jag ta och läsa lite mer information inför skolstarten, det är en hel del vill jag lova!!
Ha en bra dag!
0 Kommentarer till "Lördag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!