Lördag

Wow! Idag har vädret nästan varit med oss! Direkt efter lunchen drog jag och mamma ner till stranden. Varmt och skönt men... Det blåste STORM! Vi försökte gömma oss bland sanddynorna men på 2 minuter var mina svarta shorts sandfärgade... Så det blev att packa ihop väskan igen och promenera tillbaka hem. 

Men ingen sorg för det, solen sken ju även där, snarare inte ett moln på himlen, DEN ni! ;) 
Så vi lade upp handdukarna på gräsmattan och där stannade jag till klockan 17.30 (med paus för att gå till affären och handla en glass). Helt underbart slut på veckan här nere! Är mycket glad att jag sköt upp min resa med några dagar. 

Imorgon är det dags att lämna Halmstad för detta år, rätt synd då jag haft en otroligt skön och lugn semester här. Ibland är det bra skönt att komma bort från allt där hemma och göra annat. Jag trodde faktiskt att bara för att jag skulle ha lugn och ro så skulle jag gå runt och tänka och massa sådant, men icke sa nicke! SÅÅÅÅ Skönt! Denna gång säger jag nog "hemma bra men borta bäst"! ;) Hihi!












0 Kommentarer till "Lördag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!