Helt fucking amaaasing!

Kvällen igår blev helt underbar, precis som jag trodde! Det började med att jag skulle hämta upp Ronnie Malin och Sandra. Väl hos Ronnie i bromma upptäckte Malin att hon glömt sin tröja hemma i fredhäll, vi åkte dit, hämtade den och upptäckte att Ronnie glömt sitt leg och sitt visakort. Då fick vi åka tillbaka till Bromma och sen vidare till hagsätra och hämta Sandra. Till slut var vi framme på förfesten, bara typ 1,5 timme sena! Haha! Redan där visste vi att det skulle bli en galen kväll! Vi öste på och vid 11 var vi alla på krogen. Där va Timmy och Filip redan i full gång med att spela grym musik! Sen fick jag och Sandra gå ut igen och springa barfota runt hela medborgarplatsen för att kunna plocka ut pengar! Haha! Till slut kunde vi slappna av och bara ha skoj! Det var så många härliga vänner, nära och bekanta, och även denna kväll träffade jag på Madde min gamla kollega! :D vi har inte träffats på typ 3 år och plötsligt träffas vi 2 helger i rad! :D Golvet på GK var alldeles blött så jag var som bambi på hal is med mina 16 cm klackar! Och blåmärkena på mina ben är resultatet av alla gånger som jag faktiskt till och med trillade på golvet! Haha!! Kvällen gick alldeles för fort och klockan tre var det dags att dra oss hemåt!! Bilderna jag fick igår talar för sig själva!! ;)

0 Kommentarer till "Helt fucking amaaasing!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!