GRYM träning!

När klockan närmade sig dags att sluta för mig så började det så klart att åska, blixtra och regna. Men precis lagom till kl 15 så lyste solen fram och jag kunde glatt cykla hem. Tog mig till och med en liten extra runda. Men väl hemma kom regnet igen så jag bestämde mig för att hoppa Body combaten i parken och istället bege mig till gymmet. Taggad som få på att bränna lite kalorier så började jag med 30 minuter på löpbandet utan vila, övergick till 45 minuters intensiv styrketräning med Nike Training appen och avslutade med 100 st sit-ups/"rumplyft". Otroligt skönt med stretch efteråt! Jag vet iaf någon som kommer ha svårt att gå till jobbet imorgon! ;) God natt!!

0 Kommentarer till "GRYM träning! "

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!