Fridays

Igår åt vi frukost på balkongen och packade sedan snabbt strandväskan. Solen stod högt på himlen och vi stack iväg till Blå lagunen. Det kändes som om vi var utomlands där vi låg på stranden och badade flera gånger i det svalkande vattnet! Vid 13.30 försvann solen bakom massa moln och vi började strax därefter att packa ihop våra saker. Hemma hos mig gjorde vi oss i ordning, packade om väskorna och drog till Minna, lämnade bil och väskor och drog sedan till stan. Där började vi med att köpa biljetter på c.u.m till MondayBar Black på lördag. Sedan mötte vi upp Timmy och drog till Fridays i Kungsträdgården. Medan vi väntade på matbord så tog vi en stor god drink. Jag tog så klart min favorit med vaniljglass, oreo-kakor och kakaolikör! ;) Sedan blev det god middag och vin och vi stannade nästan hela kvällen. När jag och Minna kom hem till henne så stupade vi i sängen!! Helt slut!! Haha!

0 Kommentarer till "Fridays"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!