Fredagkvällen

Innan jag sätter fart och gör mi i ordning här tänkte jag berätta mer om min kväll igår! Den va toppen och lagom lång!

Drog iväg mot staden, träffade upp Timmy i centralen, åkte till Östermalmstorg och gick till Utecompagniet där Filip var i full gång att spela sin musik. Där inne väntade Sanna, Lina och deras kompis. Efter en liten stund kom Jesper och någon timme senare anslöt sig även Ante och Johan. Vi tog några glas och snackade massa skit, bland annat taggade vi inför kryssningen. Det är Sanna och Linas första kryssning men dem verkar ritkigt redo!! ;D 

Vid halv 11 avrundade vi kvällen och åkte hem, slocknade direkt typ! Dödstrött! Haha. 











Nu är house-listan på Spotify på högsta volym och jag ska börja göra mig klar för kvällen. Det är Filips och Timmys kväll på Göta källare och vi är ett stort gäng som först ska förfesta tillsammans och sedan röja loss hela kvällen! Jag tror detta kommer bli en underbar och oförglömlig kväll!! Nu kör vi! =D


0 Kommentarer till "Fredagkvällen"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!