Framme!

Flyg turen gick bra. Jag satt och läste mina nya bok och hann lyssna på ca 6 låtar, sen var jag framme, tidigare än beräknat! :) På flygplatsen stod mamma, mormor och morfar och väntade. Vi åkte raka vägen till Halmstad och då bjöds det på middag så fort jag gjort mig lite hemmastadgad. Det blev rostbiff och potatissallad samt grönsallad. Till det ett glas Asti då vi skålade på att jag kommit in i på högskolan! Det tackar vi för! Efter maten tog jag med Ronja den lilla busen på en promenad. Efter 1 1/2 timme ringde mamma och undrade var jag var, så det va dags att avsluta färden. Imorgon finns det liten chans till sol så att vi får väl isf passa på att ta oss till stranden och tvinga oss i vattnet, jag har ju lovat att inte åka härifrån utan att ha badat... Nu är det dags att sova! God natt!!

0 Kommentarer till "Framme! "

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!