En solig fredag!

Eftersom jag i princip inte berättat nånting om min dag hittills så kommer här hela altet på en gång, enyoj! ;) 




Började dagen med min frukost-dejt ute i solskenet. Eller nej egentligen inte. Mamma väckte mig vid 8 idag för att vi skulle sjunga för min kusin Pontus som idag fyllt 14 år. Med våra krassliga morgon röster väckte vi honom, han fick paket och sedan kröp jag ner i sängen igen. Dock kunde jag inte somna om men låg och myste fram till halv 10. 



Hade mina tankar på att ta mig en promenad men det var så skönt i solen så jag satte mig och läste ut den första boken. Den är rätt så lättläst så därför har det gått så fort att läsa, men den var även mycket bra. Precis som Christina Wahldéns alla böcker är det ett par samlade sanna historier som hon gjort till en, hon är nämligen kriminalreporter och om jag förstått det rätt så är hennes specialområde just utsatta kvinnor av olika slag. 



Sedan har jag legat i solen heeela dagen, yberskönt! Det blev aldrig för varmt eftersom den här konstiga sommaren bjuder på en del moln också, aldrig en helt blå himmel. 



Precis innan vi skulle äta lunch kom sotaren på besök. Det är inte varje dag man ser en sådan! ;)



Efter maten blev det firande av Pontus med tårta och kakor, mums!



Framåt kvällen middag med jordgubbar till efterrätt, denna gång ÄNNU större anabola-gubbar! Sjukt va stora dom va! 


Beviset på att jag faktiskt fått färg idag!! =)

Nu blir det att sova för imorgon ska jag upp lite tidigare och förhoppningsvis gå på en rask 45 minuters promenad med mamma och mormor imorgonbittit om dom inte ska gå allt för tidigt.. 
God natt!!
1 Kommentarer till "En solig fredag!"
Postat av: Filippa

Hahaha "en sådan" =D härliga bilder! Skönt att du fick lite sol på semestern iaf =)


Datum: 2012-07-20 / Klockan: 23:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!