Bilder

ÄNTLIGEN är jag klar med alla bilder från MondayBar Black & White cruise 2012!
Det har tagit mig en jävla massa tid, men jag har lärt mig en hel del också! Tittar jag på bilderna från första gången jag redigerade och på dem jag redigerat idag så tycker jag till och med att jag ser förändring i hur jag redigerar och använder mig av funktioner.
Är ganska nöjd med de flesta bilderna och till nästa kryssning ska jag ha lärt mig ännu mer om kamerans funktioner!

Av ca 750 bilder valde jag ut 82 stycken. Hade absolut kunnat bli fler men jag orkade helt enkelt inte och tillåter jag mig att ta fler så kommer det sluta på flera hundra! Haha!!
 



















God natt!

0 Kommentarer till "Bilder"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!